Vilniaus Universitetas Lietuvos vizitinė kortelė
Lapkričio 18 dieną 11 a ir 11 b klasių moksleiviai su auklėtojomis B.Dainovič ir I.Suchocka bei lietuvių kalbos mokytojomis I.Staikūnienė ir N.Kozlovskaja lankėsi Vilniaus Universitete.
Dabartinį Universiteto rūmų ansamblį sudaro 13 kiemelių su 13 pastatų, turinčių po kelis korpusus. Universiteto rūmų ansamblio meninės formos atspindi pagrindinius Lietuvoje vyravusius architektūros stilius: gotiką, renesansą, baroką, klasicizmą. Edukacinė pamoka prasidėjo nuo Didžiojo kiemo,savotiško Universiteto panteono, kurio galerijoje įamžinti Universiteto steigėjai, mecenatai, įžymūs mokslo vyrai, peržiūros. Kiemelį puošia XIV a. Vilniaus parapinės Šv. Jonų bažnyčios barokinis portalas.
Pamoka tęsėsi Astronomijos observatorijos kiemelyje, kurį puošia XVIII a. observatorijos pastatas su Zodiako simboliais, lotyniškų sentencijų eilutėmis, tarp kurių ir Iš čia kylame į žvaigždes(Hinc itur ad astra). Įkopę į observatorijos apžvalgos bokštą moksleiviai stebėjo ryškiai šviečiančią saulę su savo planetų palyda.
Netradicinėje aplinkoje organizuota pamoka skatina domėtis gimtojo krašto istorija, didžiuotis ja.
Grįžti
Dabartinį Universiteto rūmų ansamblį sudaro 13 kiemelių su 13 pastatų, turinčių po kelis korpusus. Universiteto rūmų ansamblio meninės formos atspindi pagrindinius Lietuvoje vyravusius architektūros stilius: gotiką, renesansą, baroką, klasicizmą. Edukacinė pamoka prasidėjo nuo Didžiojo kiemo,savotiško Universiteto panteono, kurio galerijoje įamžinti Universiteto steigėjai, mecenatai, įžymūs mokslo vyrai, peržiūros. Kiemelį puošia XIV a. Vilniaus parapinės Šv. Jonų bažnyčios barokinis portalas.
Pamoka tęsėsi Astronomijos observatorijos kiemelyje, kurį puošia XVIII a. observatorijos pastatas su Zodiako simboliais, lotyniškų sentencijų eilutėmis, tarp kurių ir Iš čia kylame į žvaigždes(Hinc itur ad astra). Įkopę į observatorijos apžvalgos bokštą moksleiviai stebėjo ryškiai šviečiančią saulę su savo planetų palyda.
Netradicinėje aplinkoje organizuota pamoka skatina domėtis gimtojo krašto istorija, didžiuotis ja.
Grįžti