11a klasė parodoje Mokykla 2015
Lapkričio 6 dieną 11a klasė kartu su klasės auklėtoja Jolanta Kozak dalyvavo parodoje Mokykla 2015.
Parodos akcentai: kiekvieno bendruomenės nario, jo kūrybiškumo, nuomonės ir iniciatyvos svarbą mokykloje, mokytojo profesijos prestižas t.y. atsakymas į klausimą, kodėl šiandien būti mokytoju yra garbinga ir įdomu. Mokiniai parodos metu dalyvavo Atradimų laboratorijose, kuriose praktiškai išbandė objekto 3D skenavimą ir virtualų modeliavimą. Tyrinėjo žvaigždynus bei aiškinosi, kodėl delfinai vadinami švaraus vandens indikatoriais. Kūrė holografinius atvaizdus ir susipažino su neribotomis vandens panaudojimo galimybėmis. Mokiniai sužinojo, kaip mūsų akys iš tiesų veikia, kas turi didžiausias akis pasaulyje ir kas yra daltonizmas. Užsiėmimo pabaigoje turėjo unikalią galimybę pažvelgti į tikrą akį. KTU inžinerijos licėjaus mokytojai supažindino mokinius su mechatroniniais įrenginiais, kurie yra sudaryti ne tik iš sudėtingų mechaninių mazgų, bet ir turi elektroninį valdymą. Psichologė atskleidė mokiniams uniformos įtaka mokinio asmenybės auginimui ir mikroklimato kūrimui, aprangos poveikį savijautai :kaip spalva, modeliai veikia psichinę būseną. Pabrėžė, kad apranga mokykloje turi skatinti sutelkti dėmesį į mokymąsi.
Mokiniai parodos metu susipažino su pasaulyje vykstančiais reiškiniais, bandė suprasti jungtis tarp gamtos, technologijų, inžinerijos, menu ir matematikos, jų praktinių pritaikomumą, o taip pat stengsis sąmoningai rinktis tolesnį mokymosi kelią ir busimą profesiją.
Parodos akcentai: kiekvieno bendruomenės nario, jo kūrybiškumo, nuomonės ir iniciatyvos svarbą mokykloje, mokytojo profesijos prestižas t.y. atsakymas į klausimą, kodėl šiandien būti mokytoju yra garbinga ir įdomu. Mokiniai parodos metu dalyvavo Atradimų laboratorijose, kuriose praktiškai išbandė objekto 3D skenavimą ir virtualų modeliavimą. Tyrinėjo žvaigždynus bei aiškinosi, kodėl delfinai vadinami švaraus vandens indikatoriais. Kūrė holografinius atvaizdus ir susipažino su neribotomis vandens panaudojimo galimybėmis. Mokiniai sužinojo, kaip mūsų akys iš tiesų veikia, kas turi didžiausias akis pasaulyje ir kas yra daltonizmas. Užsiėmimo pabaigoje turėjo unikalią galimybę pažvelgti į tikrą akį. KTU inžinerijos licėjaus mokytojai supažindino mokinius su mechatroniniais įrenginiais, kurie yra sudaryti ne tik iš sudėtingų mechaninių mazgų, bet ir turi elektroninį valdymą. Psichologė atskleidė mokiniams uniformos įtaka mokinio asmenybės auginimui ir mikroklimato kūrimui, aprangos poveikį savijautai :kaip spalva, modeliai veikia psichinę būseną. Pabrėžė, kad apranga mokykloje turi skatinti sutelkti dėmesį į mokymąsi.
Mokiniai parodos metu susipažino su pasaulyje vykstančiais reiškiniais, bandė suprasti jungtis tarp gamtos, technologijų, inžinerijos, menu ir matematikos, jų praktinių pritaikomumą, o taip pat stengsis sąmoningai rinktis tolesnį mokymosi kelią ir busimą profesiją.