Gėrio ir blogio pažinimo medis
9a klasės mokinių I pogrupis (mok. N. Kozlovskaja) per lietuvių kalbos pamoką savo bendraklasiams pristatė ilgalaikio projekto Gėrio ir blogio pažinimo medis darbo vaisių. Ant savo rankomis pagaminto vaismedžio mokiniai klijavo obuolius, simbolizuojančius teigiamus ir neigiamus skaitytų lietuvių autorių literatūros kūrinių personažus, argumentavo savo požiūrį į pasirinktą veikėją literatūros kontekstu. Projekto organizatoriai įtraukė į projekto vykdymo veiklą ir svečius, kurie pasirinko norimos spalvos (gėrio/blogio) simbolį, jame užrašė literatūros kūrinį, personažą, jo ryškiausius charakterio bruožus, savo požiūrį argumentavo skaitytu kūriniu. Projekto veikla vyko keliais etapais. I etapas: devintokai skaitė mokytojos nurodytus kūrinius, juos analizavo, kūrė veikėjų charakteristikas; II etapas: mokiniai kaupė medžiagą, ją klasifikavo pagal veikėjų dvasines vertybes, antivertybes;
III etapas: kūrė ataskaitinio projekto renginio scenarijų, įsivertinimo
užduotis. Šio projekto veikla skirta Krikščioniškųjų vertybių sistemos
stiprinimo programai įgyvendinti, ji padeda mokiniams atskirti gėrį nuo blogio,
apsispręsti gyvenime remiantis krikščioniškosiomis vertybėmis, pastebėti
socialinio teisingumo problemas, ugdo dvasingumą.