Kūrybinių darbų paroda Rudens ornamentai
Spalio 19 d. mokyklos koridorių papuošė 5 ir 8 klasių mokinių kūrybinių darbų paroda Rudens ornamentai".
Penktų ir aštuntų klasių moksleivių parodos darbų jungiamoji grandis ornamentų motyvai bei piešinių pobūdis, jų priklausomybė tai pačiai dailės rūšiai pieštinei grafikai. Ornamentas stilizuotų vaizduojamųjų elementų dėsningo derinimo sistema, pagražinimas, meniškai apipavidalinantis daiktą. Mokiniai gilinosi į ornamentų paskirtį bei jo naudojimo ypatybes. Darbams atlikti naudojama nesudėtinga mišri technika grafito pieštukai, juodas rašiklis bei guašas. Penktos klasės mokiniai perteikė savo darbuose spalvų kontrastą, pasitelkdami šiltų ir šaltų spalvų paletę. Fono spalvos ryškios, kontrastingos, tuo tarpu paukščių bei lapų papuošimui naudojamas vitražinis skaidymas bei ornamentai.
Mokiniai, atlikdami spalvininkystės užduotis, įsitikina, kaip stipriai spalva veikia žmogaus emocinius išgyvenimus, įsitikina, kad spalva pajėgus įrankis dailininko rankose.
Penktų ir aštuntų klasių moksleivių parodos darbų jungiamoji grandis ornamentų motyvai bei piešinių pobūdis, jų priklausomybė tai pačiai dailės rūšiai pieštinei grafikai. Ornamentas stilizuotų vaizduojamųjų elementų dėsningo derinimo sistema, pagražinimas, meniškai apipavidalinantis daiktą. Mokiniai gilinosi į ornamentų paskirtį bei jo naudojimo ypatybes. Darbams atlikti naudojama nesudėtinga mišri technika grafito pieštukai, juodas rašiklis bei guašas. Penktos klasės mokiniai perteikė savo darbuose spalvų kontrastą, pasitelkdami šiltų ir šaltų spalvų paletę. Fono spalvos ryškios, kontrastingos, tuo tarpu paukščių bei lapų papuošimui naudojamas vitražinis skaidymas bei ornamentai.
Mokiniai, atlikdami spalvininkystės užduotis, įsitikina, kaip stipriai spalva veikia žmogaus emocinius išgyvenimus, įsitikina, kad spalva pajėgus įrankis dailininko rankose.