Tieskime kultūros tiltus
Spalio 20-23 dienomis 8-11 klasių mokiniai su muzikos mokytoja J. Dekevičiene, anglų kalbos mokytoja M. Vartač-Vartecka ir lietuvių kalbos mokytoja N. Kozlovskaja vyko į pažintinę ekskursiją Poznanė Berlynas Potsdamas. Ši kelionė integruoto projekto Tieskime kultūros tiltus dalis. Išvykos metu mokiniai susipažino su turtinga Lenkijos vakarinėje dalyje įsikūrusio Poznanės miesto architektūra: gotikinėmis, barokinėmis, renesanso stilių bažnyčiomis, rotuše.
Vokietijos sostinė Berlynas pasitiko puikiu oru, mokiniai žavėjosi istoriniu Vokietijos sostinės paveldu, apsilankė meno menėje Pergamone, muziejų saloje, kuris įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą.
Vokietijos mokslo centras Potsdamas mena laikus, kai Cecilenhofo rūmuose 1945 m. vyko garsioji Potsdamo konferencija, kur susitiko Haris Trumenas, Vinstonas Čerčilis ir Josifas Stalinas. Moksleiviams buvo suteikta galimybė apsilankyti garsiuose rūmuose, pajusti tų laikų dvasią.
Labiausiai visą grupę sužavėjo vokiečių tolerantiškumas, pakantumas kitų šalių atstovams, šalyje prižiūrimi ir Vokietiją nuo fašizmo išgelbėjusių tarybinių karių kapai, saugomas ir holokausto laikotarpiu išnaikintų žydų atminimas. Žavi pagarba istorijai, nei vienas jos puslapis nebuvo perrašytas, istorinė tiesa traktuojama be pagražinimo tai ženklas, jog praeities klaidos tai ateities pamokos.
I projekto dalies metu moksleiviai turėjo įamžinti reikšmingiausius matytų objektų vaizdus. Tęsdami integruotą projektą mokiniai ieškos trijų kultūrų (Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos) sąsajų ir turės jas atskleisti surengtoje meno parodoje Klajojantis menas.
Vokietijos sostinė Berlynas pasitiko puikiu oru, mokiniai žavėjosi istoriniu Vokietijos sostinės paveldu, apsilankė meno menėje Pergamone, muziejų saloje, kuris įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą.
Vokietijos mokslo centras Potsdamas mena laikus, kai Cecilenhofo rūmuose 1945 m. vyko garsioji Potsdamo konferencija, kur susitiko Haris Trumenas, Vinstonas Čerčilis ir Josifas Stalinas. Moksleiviams buvo suteikta galimybė apsilankyti garsiuose rūmuose, pajusti tų laikų dvasią.
Labiausiai visą grupę sužavėjo vokiečių tolerantiškumas, pakantumas kitų šalių atstovams, šalyje prižiūrimi ir Vokietiją nuo fašizmo išgelbėjusių tarybinių karių kapai, saugomas ir holokausto laikotarpiu išnaikintų žydų atminimas. Žavi pagarba istorijai, nei vienas jos puslapis nebuvo perrašytas, istorinė tiesa traktuojama be pagražinimo tai ženklas, jog praeities klaidos tai ateities pamokos.
I projekto dalies metu moksleiviai turėjo įamžinti reikšmingiausius matytų objektų vaizdus. Tęsdami integruotą projektą mokiniai ieškos trijų kultūrų (Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos) sąsajų ir turės jas atskleisti surengtoje meno parodoje Klajojantis menas.