Kūryba padeda įsiminti
Vienuoliktokų lietuvių kalbos ir literatūros programa plati, įdomi, bet nelengva.
Kaip įsiminti? Kaip nesusipainioti? Kaip įsidėmėti sąsajas? 11b ir 11d klasių mokiniai (lietuvių kalbos mokytoja Ina Jurgelienė) stengiasi apibendrinti kiekvieną etapą kitaip.
Renesanso laikotarpis atsiskleidė teatralizuotame 11b kl. pristatyme XVI amžiaus rekonstrukcija. Susitiko Europa ir Lietuva. Atgijo asmenybės ir personažai. 11d kl. mokiniai kūrė emblemas ir pasakodami apie jas atskleidė esminius epochos bruožus.
Baroko epochą 11b kl. mokiniai įprasmino pagamintose emblemose, apie kurias papasakojo savo klasės draugams - kitos grupės mokiniams ir mokytojai N. Kozlovskajai. Žinios apie Apšvietą 11b buvo sujungtos ne tik siejant idėjas su literatūra, bet ir įprasmintos saulių (taip, jų daug, nes kiekvienas paaugo - į naudą!) vaizdiniu. 11d kl. mokiniai šį kartą buvo žiūrovai ir vertintojai.
Įsimenu tai, ką padarau pati,- sako Sabina. Vadinasi, kūryba padeda!
Renesanso laikotarpis atsiskleidė teatralizuotame 11b kl. pristatyme XVI amžiaus rekonstrukcija. Susitiko Europa ir Lietuva. Atgijo asmenybės ir personažai. 11d kl. mokiniai kūrė emblemas ir pasakodami apie jas atskleidė esminius epochos bruožus.
Baroko epochą 11b kl. mokiniai įprasmino pagamintose emblemose, apie kurias papasakojo savo klasės draugams - kitos grupės mokiniams ir mokytojai N. Kozlovskajai. Žinios apie Apšvietą 11b buvo sujungtos ne tik siejant idėjas su literatūra, bet ir įprasmintos saulių (taip, jų daug, nes kiekvienas paaugo - į naudą!) vaizdiniu. 11d kl. mokiniai šį kartą buvo žiūrovai ir vertintojai.
Įsimenu tai, ką padarau pati,- sako Sabina. Vadinasi, kūryba padeda!