Renginys Laisvė būti ir kurti, skirtas VASARIO 16-ajai paminėti
Vasario 21 dieną mūsų mokyklos mokiniai turėjo galimybę pasižiūrėti pasirodymo, skirto jau ugningai praūžusiai Valstybės atkurimo dienai, bei kartu su 10a, 7b, 5a, 5b klasių mokiniais ir jų visų lietuvių kalbos mokytoja Marija Česoniene panagrinėti žodžio laisvė prasmę dabartiniam žmogui.
Susirinkusiems buvo pristatytos 4 literatūros kūrinių inscenizacijos, turinčios bendrą - laisvės svarbos - idėją. Žiūrovai stebėjo Icchoko Mero romano Lygiosios trunka akimirką veikėjo drąsą lošiant lemtingą šachmatų partiją, drąsą, kuria gali pasižymėti tik žmogus, turintis vidinę laisvę. Antroje inscenizacijoje buvo akcentuojama, kad Hamletui minčių laisvę suteikė meilė, o trečioje kartu su Emilija Pliateryte ruošėmės į kovą - ,,Už mūsų ir jūsų laisvę!, pagaliau patekome ir į burtų pasaulį, kur Haris Poteris, nors ir skriaudžiamas, bet buvo laisvas, nes turėjo galimybę rinktis draugus - tai irgi yra laisvė. Kaip sakė scenarijaus autorė 10a klasės mokinė Dorota Sokolovska, Inscenizacijų scenarijus parašiau gan spontaniškai. Pirmiausiai kilo mintis parodyti žiūrovams, kad populiariausių literatūrinių herojų gyvenimai nebūtų įmanomi be tokio dalyko kaip laisvė. Bendrą mūsų mažojo teatro mintį suformuluočiau taip: ,,Laisvė kaip vertybė svarbi kiekviename gyvenimo etape, ji mus lydi pradedant nuo mokyklos, nesame vieniši net geto spąstuose. Rašydama stengiausi nepamiršti literatūros, veikėjai naudoja daug citatų, taip pat vienas iš tikslų buvo išlaikyti inscenizuojamo kūrinio parašymo meto kalbos stilių bei savitumą.
Mus džiugino ir septintokių Evelinos Motuz, Jolantos Šurpickajos, Justinos Kučinskos atlikta daina pavadinimu Paukščiai (paruošė muzikos mokytoja Jolanta Dekevičienė). Pasirodymo metu buvo pristatyti ir pastarosiomis savaitėmis vykę trumpieji projektai: socialinis tyrimas Kas yra laisve? ir 10a klasės meistrų darbų vaisius - Laisvės statula. Tikimės, kad šventė ne tik įvyko, bet ir patiko, ir mes visi ne tik pasisėmėme pozityvių emocijų, bet ir sužinojome, patyrėme kai ką nauja. Bet svarbiausia, kad mes išlaisvėjome, tegyvuoja laisvė!
Susirinkusiems buvo pristatytos 4 literatūros kūrinių inscenizacijos, turinčios bendrą - laisvės svarbos - idėją. Žiūrovai stebėjo Icchoko Mero romano Lygiosios trunka akimirką veikėjo drąsą lošiant lemtingą šachmatų partiją, drąsą, kuria gali pasižymėti tik žmogus, turintis vidinę laisvę. Antroje inscenizacijoje buvo akcentuojama, kad Hamletui minčių laisvę suteikė meilė, o trečioje kartu su Emilija Pliateryte ruošėmės į kovą - ,,Už mūsų ir jūsų laisvę!, pagaliau patekome ir į burtų pasaulį, kur Haris Poteris, nors ir skriaudžiamas, bet buvo laisvas, nes turėjo galimybę rinktis draugus - tai irgi yra laisvė. Kaip sakė scenarijaus autorė 10a klasės mokinė Dorota Sokolovska, Inscenizacijų scenarijus parašiau gan spontaniškai. Pirmiausiai kilo mintis parodyti žiūrovams, kad populiariausių literatūrinių herojų gyvenimai nebūtų įmanomi be tokio dalyko kaip laisvė. Bendrą mūsų mažojo teatro mintį suformuluočiau taip: ,,Laisvė kaip vertybė svarbi kiekviename gyvenimo etape, ji mus lydi pradedant nuo mokyklos, nesame vieniši net geto spąstuose. Rašydama stengiausi nepamiršti literatūros, veikėjai naudoja daug citatų, taip pat vienas iš tikslų buvo išlaikyti inscenizuojamo kūrinio parašymo meto kalbos stilių bei savitumą.
Mus džiugino ir septintokių Evelinos Motuz, Jolantos Šurpickajos, Justinos Kučinskos atlikta daina pavadinimu Paukščiai (paruošė muzikos mokytoja Jolanta Dekevičienė). Pasirodymo metu buvo pristatyti ir pastarosiomis savaitėmis vykę trumpieji projektai: socialinis tyrimas Kas yra laisve? ir 10a klasės meistrų darbų vaisius - Laisvės statula. Tikimės, kad šventė ne tik įvyko, bet ir patiko, ir mes visi ne tik pasisėmėme pozityvių emocijų, bet ir sužinojome, patyrėme kai ką nauja. Bet svarbiausia, kad mes išlaisvėjome, tegyvuoja laisvė!