Integruota geografijos, biologijos ir technologijų projektinė veikla, skirta humanistinės kultūros ugdymo menine veikla sampratos elementų taikymo programai įgyvendinti, skirta Žemės dienai paminėti
Vasario - kovo mėnesiais vyko 7 klasių integruota
geografijos, biologijos ir technologijų projektinė veikla, skirta humanistinės
kultūros ugdymo menine veikla sampratos elementų taikymo programai įgyvendinti,
skirta Žemės dienai paminėti. Juo siekiama skatinti vaikus ir vietos bendruomenę
ugdyti aplinkosauginį sąmoningumą, švarinti aplinką, rūšiuoti atliekas skatinti
supratimą ir tarpkultūrinį bendradarbiavimą, ugdyti mokinių kūrybiškumą,
originalumą. Diskusijos pamokų metu padėjo suprasti ką ir kodėl reikia saugoti,
kodėl gamtosauga civilizuotai žmonijai darosi vis svarbesnė. Aptarė aplinkos
taršos problemas. Kovo 15 dieną gimnazijoje buvo atidaryta kūrybinių darbų
paroda Apkabinkime Žemę kartu. Parodoje pristatyti 7 klasių mokinių kūrybiniai
darbai, kuriuos mokiniai kūrė integruoto geografijos, biologijos ir technologijų
projekto metu. Kovo 20 dieną gimnazijoje vyko konkursas tarp lyderių 7 klasių
mokiniams. Mokiniai susibūrė į komandas, išradingai jas pristatė. Žaidė
edukacinį žaidimą Kahoot, kuris įaudrino visus dalyvius, nes reikėjo
planšetėse atsakymus pasirinkti ne tik teisingai, bet ir greitai. 3 grupių
mokiniai varžėsi atlikdami įvairias užduotis, per kurias atskleidė ne tik savo
žinias, bet ir kūrybiškumą, mokėjimą dirbti komandoje. Konkurso 1-3 vietų
laimėtojai buvo apdovanoti diplomais ir dovanomis. Dėkojame konkursą vedusioms
IIC klasės mokinėms Ievai Aleksandrovič ir Izabelai Juchnevič.
Integruotu dalykiniu projektu buvo siekiama skatinti mokinių domėjimąsi ne vienu mokomuoju dalyku, o ugdymosi visuma, ugdyti ne tik bendrąsias kompetencijas, bet ir mokinių požiūrį į gamtos poveikį žmogui ir žmogaus poveikį gamtai.
Organizatoriai: geografijos mokytojos Ivona Golubovska, Krystyna Tylingo, technologijų mokytojai Valdemar Oleškevič, Veslava Gaverska-Žvirblis, Anna Rynkevič ir biologijos mokytoja Helena Pažusinskienė.
Integruotu dalykiniu projektu buvo siekiama skatinti mokinių domėjimąsi ne vienu mokomuoju dalyku, o ugdymosi visuma, ugdyti ne tik bendrąsias kompetencijas, bet ir mokinių požiūrį į gamtos poveikį žmogui ir žmogaus poveikį gamtai.
Organizatoriai: geografijos mokytojos Ivona Golubovska, Krystyna Tylingo, technologijų mokytojai Valdemar Oleškevič, Veslava Gaverska-Žvirblis, Anna Rynkevič ir biologijos mokytoja Helena Pažusinskienė.